Известие

Collapse
No announcement yet.

Ремъци и ролки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от muskula Покажи съобщение
    а що се отнася до майстора и той е алфаджия и си мисля че е виждал TS мотори .
    Колега, ако майстора е ,,алфаДЖИЯ '' , бягай далеч...
    sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

    Comment


    • #17
      166

      Колега,отново ти казвам обади ми се да те пратя при майстори 0898784861
      Алфа Ромео 159

      Comment


      • #18
        Здравейте,ако може да се вмъкна в темата ,за да не отварям нова,та на въпроса-буксата на селеноида постоянно сълзи и вътре в нея буксите са мокри.Какво се сменя зада спре теча и какво ще се промени по работата на мотора?А това дето сълзи е бензин или?
        sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

        Comment


        • #19
          Според мен няма как да сълзи бензин от селеноида ,доколкото знам селеноида работи с масло .Нека по запознатите колеги да изкажат мнение
          Alfa Romeo 166 2.0 TC

          Comment


          • #20
            Да, това, което сълзи най вероятно е двигателно масло. Този електромагнитен клапан (соленоид) подава в определен момент масло от маслената магистрала към вариатора.

            Откъде точно сълзи? Да не би да е хлабав?

            Тук има практическо описание по въпроса. Обърни внимание на последните 2 снимки.
            Човекът казва, че не е открил гарнитура или друго уплътнение на тялото на клапана спрямо леглото му. И при него е имало сълзене на масло и е решил проблема, като е нанесал внимателно слой силикон.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 16:07.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Да масло е -проверих,но още немога да разбера дава ли отражение това на работата на двигателя,и има ли начин да се спре това сълзене,без да се купува друг?
              sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
                Да масло е -проверих,но още немога да разбера дава ли отражение това на работата на двигателя,и има ли начин да се спре това сълзене,без да се купува друг?
                Току що си редактирах предишния пост. Разгледай материала от линка.
                Накратко: Уплътняване със силикон в участъка посочен от червената стрелка на снимката.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Благодаря за снимковият матерял,ще сляза да пробвам дали ще успея да го развия ,защото на пръв поглед единият болт е с много разбито гнездо и незнам дали ще успея да го развия,теча немога да го локализирам но вътре клемите в него са обляни в масло.Ако не мога да развия болтчето???Кво се прави в такива ситуации???
                  sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от pisa_misho Покажи съобщение
                    Благодаря за снимковият матерял,ще сляза да пробвам дали ще успея да го развия ,защото на пръв поглед единият болт е с много разбито гнездо и незнам дали ще успея да го развия,теча немога да го локализирам но вътре клемите в него са обляни в масло.Ако не мога да развия болтчето???Кво се прави в такива ситуации???
                    1 - Опитваш с правилния имбус като първо добре го набиваш с чук в леглото.

                    2 - Оформяш с бургия с подходяш размер ново цилиндрично легло в което набиваш следващия размер бит, така че да с впият добре ръбовете на звездата.

                    3 - Правиш прорез с ножовка или диск върху главата на болта и пробваш с минусова яка отвертка.

                    4 - Разпробиваш внимателно болта, така че да не излезеш извън него и в отвора набиваш заточен 3 или 4 - стен от здрав материал (стругарски нож или опашка на пила и пробваш да отвиеш, като внимаваш с усилието, за да не счупиш тялото вътре в болта, че става страшно.

                    5 - разпробиваш болта максимално без да излизаш от размера му и пробваш да извадиш остатъците и след това минаваш отвора с метчик.


                    Ако не си правил подобна операция, ако не постигнеш успех след т.3, по-добре потърси помощ от някой железар, за да не повредиш леглото.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Колегата вероятно има проблем със соленоида на вариатора. От грешно зацепване такава грешка не се записва.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        Здравейте колеги
                        След повторно разглобяване и преглед на зацепването и слагане на ремъка на баланс валовете всичко си дойде на място ,колата си заработи както преди .Майстора които правеше колата излезна готин пич за което му благодаря .
                        Alfa Romeo 166 2.0 TC

                        Comment


                        • #27
                          Браво,че сте решили проблема.

                          Comment


                          • #28
                            166

                            Колега ,не каза при кой майстор ходи да ти я оправи.
                            Алфа Ромео 159

                            Comment


                            • #29
                              При никои друг майстор не сам ходил а съшия които ми ги смени той си е оправи .Всичко си дойде на място като си сложихме ремъка на баланс валовете сега колата си мърка както преди
                              Alfa Romeo 166 2.0 TC

                              Comment

                              Working...
                              X